Playstation 3 spil anmeldelser

Uncharted 2: Among Thieves anmeldelse
Spil Anmeldelser
Mandag, 16 November 2009 18:18

Uncharted 2: Among Thieves anmeldelse til Playstation 3Den eksklusive Playstation 3 titel Uncharted 2: Among Thieves har gået sin sejrsgang verden over og dette er ikke bestemt uden grund. Spillet byder nemlig på helt fantastisk grafik, lyd og gameplay, læs vores anmeldelse af spillet her.

6 mbit mobilt bredbånd, kun 149 kr. per måned! Klik her!

I spillet taget du skikkelsen som Nathan Drake, en eventyrlysten person i bedste Indiana Jones stil, spillet tager udgangspunkt i den tidligere fortælling om Nathan Drake og finder sted året efter.

Spillet starter hårdt og kontant, med at du som spiller hænger i en togvogn, udover et bjerg og der er langt ned, du skal nu kravle dig vej op af toget, som det rykker sig tættere og tættere ud på  klippesatsen kun minutter fra at falde ned fra de nærmest bundløse højder. Efter du har fået svedige fingre og er kommet til tops, får vi nu et flashback og ser hvordan det hele er startet og hvordan Nathan Drake har påtaget sig alle de skader han bærer på.

Historien starter ud med at Nathan møder en gammel bekendt tyveknægt, som han før har gjort forretninger med, udover dette introduceres vi får den kvindelige hovedrolle Clohe, som Nathan selvfølgelig får et vist forhold til. Nathan bliver bragt ind i historien om Marco Polos skibe, som var spækket med skatte, men som aldrig nåede i havn og snart går den vilde jagt ind på det forsvundne rige  Shambala.

Spillet tager sted på flere forskellige kontinenter og i forskelligt terræn og vejr, hvilket virkeligt giver spillet en helt ny dimension, du føler du er på et hæsblæsende eventyr hvor det kun går frem af. Som spillet udvikler sig skal du løse små puzzles for at fortsætte din færd og bekrige hære af skarpt armerede soldater, der vil gøre alt for at eliminere dig og få de kæmpemæssige skatte for sig selv.

Uncharted 2: Among Thieves

Hele dialogen i spillet virker nøje tilrettelagt og det er sjældent der bliver mælet ord, uden det har en betydning for spillet og dets gang. Person karakteriseringer er realistiske og troværdige og måden og realismen hvorpå de interagerer med hinanden,  gør det til en spiloplevelse uden lige.

Gameplay delen er helt i top, det er nemt at styre Drake rundt og få ham til at klatre på stort set alt, du kan tage kontrollen over kanoner og andre enheder. Kampsystemet fungerer som i så mange andre spil af denne genre og dette fungerer ganske okay. Du kan have et vist areal af skydevåben, for eksempel kan du kun have en pistol af gangen og et gevær (maskingevær, sniper riffel), hvilket det bliver er så helt op til dig. Du ender også tit i nævekamp, hvis du ikke når at få elimineret dine fjender inden de når til dig, her kan du undgå og bruge slag kombinationer til at nedlægge dine fjender. Du kan også snigmyrde vagter, for at undgå at blive opdaget, men spillet ligger op til du selv frit vælger om du vil agere voldsom og kynisk voldsmand der bare angriber når det passer dig, eller om du vil snige dig rundt og eliminere fjenderne en for en.

Uncharted 2 er uden tvivl et spil der skal prøves på Playstation 3, hvis ikke går man glip af noget, Uncharted 2 er blevet kåret som det spil der skal tiltrække folk til at investere i en Playstation 3 og det er med rette. Spillet udnytter Playstation 3 konsollens CPU struktur optimalt og kører meget mere flydende end tidligere spil i denne genre. Snyd ikke dig selv for denne oplevelse, prøv spillet.

Vi giver spillet 9.5 ud af 10 points.

Del dette på Facebook

Tilmeld dig vores nyhedsbrev!Husk at tilmelde dig vores nyhedsbrev, og modtag spændende PlayStation 3 nyheder, spilnyheder, snydekoder, anmeldelser, hacks og gode PS3 tilbud!